Benvenuti in i nostri siti web!

Sapete cumu allargà a vita di serviziu di a macchina serigrafia semiautomatica?

Most semi- machini serigrafia automatica sò cuncepitu basatu annantu à u cuncettu di cuncepimentu di l'elevazione di u tavulu è u quadru di u schermu scorrendu à sinistra è à destra. U ciclu di travagliu di u macchina di serigrafia semi-automatica hè: alimentazione → pusizionamentu → calata → cascata nantu à a piastra d'inchiostru, rialzamentu à a piastra d'inchiostru → corsa di raschiatura → elevazione à a piastra d'inchiostru → abbassamentu di a piastra d'inchiostru → alzamentu di a piastra → inchiostrazione di corsa posteriore → rilasciu di posizionamentu → retrazione di Pezzi. Tutti i pruduttori di seta volenu a so semi- machine à serigrafia automatica vita di serviziu u più longu pussibule, Serigrafia Piena cun voi per esplorà semi-automaticu macchina serigrafia cumu per prolongà a vita.

1
2
Verticale semi automaticu cumunu serigrafia macchina Ordinariu semi-automaticu clam shell serigrafia machine

A manutenzione semi-automatica di a serigrafia deve esse pianificata da e persone à intervalli regulari. U mantenimentu di l'attrezzatura pò allargà a vita di serviziu di l'attrezzatura è assicurà un ambiente di travagliu sicuru è cunfortu. U so cuntenutu principale duveria cumprende:

1. A macchina di serigrafia semi-automatica deve risponde à u cuntenutu di travagliu, i metudi di travagliu, l'utili è i materiali aduprati, e norme è e precauzioni chì sò pulite, pulite, ferme, lubrificate, anticorrosive è sicure.

L'operatore di l'attrezzatura deve prima verificà se a sorgente d'aria è l'alimentazione elettrica di l'attrezzatura sò normali dopu u travagliu ogni ghjornu, è dopu avvia a macchina, lasciate a macchina à ralenti per 3 à 5 minuti, è ascoltate attentamente u rumu anormale. travagliendu. E viti chì devenu esse chjuse devenu esse strette prima chì a macchina opera.

U persunale di serviziu deve assicurà chì tutta a macchina, materiali corrosivi o infiammabili ùn ponu esse posti nantu à a superficia di a macchina, è l'inchiostru è i detriti nantu à l'attrezzatura devenu esse puliti durante u turnu.

Mandate à qualchissia per aghjunghje regularmente oliu lubrificante à e parti in muvimentu di a macchina. E macchine pneumatiche devenu pulisce l'acqua in u filtru ogni ghjornu per assicurà chì a fonte d'aria sia secca, è piazzanu l'acqua per scappà in e parti pneumatiche.

2. A parte elettrica di a macchina serigrafia semiautomatica hè rivista.

A struttura di a macchina serigrafia semi-automatica domestica hè divisa in u sollevamentu di u tavulinu di travagliu è u quadru di u schermu scivulendu à sinistra è à destra. Eccu una breve introduzione à i semplici metudi di manutenzione di i difetti cumuni di a macchina pneumatica di serigrafia semiautomatica.

Pulsà u buttone d'iniziu è ùn ci hè micca malfunzione di u bancu di travagliu: Prima, verificemu se a fonte d'aria di a macchina hè cunnessa è se l'elettrovalvula di sollevamentu hè danneggiata. S'ellu hè dannighjatu, rimpiazzate.

U bancu di travagliu hè statu alzatu è u quadru di u schermu ùn hà alcuna azzione: prima verificate se u sensore di elevazione di u bancu di travagliu hà rilevatu un uscita di segnale, è dopu a risoluzione di i problemi, verificate se e valvole solenoide à sinistra è à destra di u quadru di u schermu di cuntrollu sò danneggiate o bluccatu. Dopu avè eliminatu i dui tippi di difetti sopra menzionati, a macchina deve esse capace di passà à u prossimu passu.

3. A macchina hà compiu l'ordine di stampa è ùn pò micca restituisce l'inchiostru, è u bancu di travagliu ùn pò micca vultà in a pusizione originale per dà una alarma: prima verificate se u sensore à u latu drittu di u quadru di u schermu hè rilevatu o dannighjatu. Dopu a risoluzione di i prublemi, a macchina pò travaglià normalmente. 

Se vulete allargà a vita di serviziu di a serigrafia semiautomatica, duvete assicurà u mantenimentu regulare di a serigrafia semiautomatica, è sapete risolve i prublemi di a serigrafia semiautomatica. Per allargà a vita di serviziu di a macchina serigrafia semiautomatica, hè ancu necessariu sceglie una macchina serigrafia semiautomatica cun bonu materiale.

 


Tempu di posta: Sep-23-2021