Benvenuti in i nostri siti web!

Cumu calculà è cuntrullà u spessore di u stratu di tinta serigrafia?

Attuale penetrazione di l'inchiostru di stampa:

1. U gruixu di u stratu di film (determina a quantità di tinta). Se usemu colla fotosensibile per fà u schermu, duvemu ancu cunsiderà u cuntenutu solidu di a colla fotosensibile stessa. Dopu chì a colla fotosensibile cun bassu cuntenutu solidu sia fatta, u film sarà volatilizatu è u film diventerà più finu. Cusì pudemu aduprà solu un calibru di spessore per rilevà u spessore generale di u schermu.
2. A viscosità di l'inchjostru (influenza indirettamente u spessore di u stratu d'inchiostru). Più bassa hè a viscosità di l'inchiostru in u prucessu di stampa, più u stratu di l'inchiostru sarà più spissore, perchè l'inchiostru stessu cuntene menu solvente, à u cuntrariu, u più finu.
3. A bocca di u rasciolu (affetta direttamente a quantità di inchjostru). Se a lama di a racchetta hè à un angulu rettu, u vulume d'inchiostru hè picculu. U vulume di inchjostru hè grande s'ella hè à un angulu ottusu.
4. A pressione di a racchetta (affetta direttamente a quantità di inchjostru). Durante a stampa, più grande hè a pressione nantu à a racchetta, più chjuca hè a goccia d'inchiostru. U mutivu hè chì l'inchiostru hè statu cacciatu prima di esse cumpletamente sprimutu da a maglia. À u cuntrariu, hè chjuca.
5. A tensione di u schermu (affetta a dimensione di l'apertura, u numeru di maglie di u schermu, u diametru di u filu è u spessore di u schermu). In u prucessu di allungamentu di u schermu, cume a tensione aumenta, i parametri tecnichi di u schermu stessi cambieranu di conseguenza. Prima, affetta u numeru di maglia di a rete metallica, più alta hè a tensione, più grande hè a caduta di a dimensione di a maglia (finu à chì a maglia sia deformata plasticamente). Dopu, influenzerà a larghezza di u foru di u schermu, a maglia diventerà più grande, u diametru di u filu diventerà più magru, è u tessutu di maglia diventerà più magru. Questi fattori purtaranu eventualmente à cambiamenti in a quantità di tinta.
6. Tipu d'inchjostru (affetta indirettamente u spessore di u stratu d'inchiostru). Sapemu chì dopu chì l'inchiostru à basa di solventi sia stampatu, u solvente si evaporerà è u stratu di inchiostru finale diventerà più finu. Dopu a stampa, a resina hè guarita subitu dopu esse stata irradiata da i raggi ultravioletti, cusì u stratu d'inchiostru rimane invariato.
7. A durezza di a racchetta (affetta indirettamente u spessore di u stratu d'inchiostru). In u prucessu di stampa, più alta hè a durezza di a racchetta, menu deformata facilmente, più bassa hè a quantità di tinta, è viceversa.
8. L'angulu di u raspa. (Affetta indirettamente u spessore di u stratu d'inchiostru). Quandu si stampa, u più chjucu hè l'angulu trà u racchetta è u schermu, più grande serà a quantità di tinta, perchè u racchettu è u schermu sò in cuntattu di superficie. À u cuntrariu, hè chjuca.
9. A pressione di u cultellu di ritornu d'inchiostru (a quantità di inchiostru direttu). Più grande hè a pressione applicata à u cultellu chì ritorna l'inchiostru, più grande hè a quantità di inchiostru, perchè una piccula quantità di inchiostru hè stata sprimuta da a maglia da u cultellu chì restituisce l'inchiostru prima di stampà. À u cuntrariu, hè chjuca.
10. Ambiente di stampa (affetta indirettamente u spessore di u stratu d'inchiostru). Un prublema chì avemu sempre trascuratu hè u cambiamentu di temperatura è umidità di l'ambiente di l'attellu di stampa. Se a temperatura di l'ambiente di stampa cambia troppu, influenzerà l'inchiostru stessu (cum'è viscosità di l'inchiostru, mobilità, ecc.).
11. Materiali di stampa. (Affetta direttamente u spessore di u stratu d'inchiostru). A pianezza di a superficia di u substratu hà da influenzà ancu u spessore di u stratu d'inchiostru, è l'inchiostru superficiale grezzu si filtrerà (cum'è treccia, pelle, legnu). U cuntrariu hè più grande.
12. A velocità di stampa (affetta indirettamente u spessore di u stratu d'inchiostru). Più hè a velocità di stampa più rapida, più bassa hè a goccia d'inchiostru. Perchè l'inchiostru ùn hà micca pienu riempitu a maglia, l'inchiostru hè statu sprimutu, pruvucendu l'interruzzione di l'inchiostru.

sapemu chì se un certu ligame cambia durante u prucessu di stampa, finiscerà per un volume di inchiostru inconsistente. Cumu duvemu calculà u spessore di u stratu di inchiostru? Un metudu hè di pisà u pesu di l'inchiostru bagnatu. Prima, pruvate à tene invariati ogni ligame in a stampa. Dopu a stampa, pesate u pesu di u substratu, è dopu sottraete u pesu originale di u substratu. I dati ottenuti sò quelli di l'inchiostru bagnatu. Per u pesu, un altru mètudu hè di misurà u spessore di u stratu di inchiostru. Aduprate un calibru di spessore per misurà u spessore di u substratu dopu avè coperto l'inchiostru, è poi sottrae u spessore originale di u substratu. I dati ottenuti sò u spessore di u stratu di inchiostru.

Cume cuntrullà u spessore di u stratu di inchiostru in u prucessu di stampa di a serigrafia hè diventatu un prublema di fronte à e serigrafie. A prima cosa chì avemu da fà hè di aduprà l'attrezzatura di misurazione esistente per assicurà a correttezza è l'oggettività di i dati misurati; A fabbrica di premesse pò aduprà una macchina di rivestimentu automatica per compie u prucessu di incollatura per assicurà u spessore di u stratu di colla. A prossima cosa da fà hè di assicurà chì ogni ligame in a fabbricazione di piastre è a stampa resti invariati u più pussibule. Ogni parametru di stampa deve esse ben documentatu per furnisce dati ideali per truvà u spessore di u stratu d'inchiostru currettu, affinchì a stampante di schernu possa stampà megliu.


Tempu di posta: Jan-21-2021