Benvenuti in i nostri siti web!

Chì sò i principali campi d'applicazione di e macchine di serigrafia automatiche?

Tecnulugia di serigrafia, cunnisciuta ancu cum'è tecnica di serigrafia, una tecnulugia di stampa di stencil, è questa hè a prima tecnulugia di stampa uriginata in Cina. A tecnulugia di serigrafia hè di stampà l'inchiostru da a maglia di u mudellu da stampà nantu à u substratu stringendu l'inchiostru attraversu u racchetta, formendu cusì u listessu mudellu o testu nantu à u substratu.

 Applicazioni: vetru LCD, vetru di lente, scatule d'imballu, foglii chì emettenu luce, vetru di foglia, lenti di telefuninu mobile, schermi, pannelli, targhette è filmi acrilici, schermi tattili, piatti di guida di luce, TV, industria di circuiti, sacchetti di plastica, industria optoelettronica, unicu, Doppiu-latu, pannelli di circuiti multistrati, pannelli PCB, oliu verde liquidu, filmi lampanti, circuiti flessibili, circuiti flessibili, interruttori di membrana, IMD, IML, adesivi, filmi di trasferimentu di calore, marche, etichette, targhette, Tissu non tissutu borse ecc.

 I prudutti stampati da a tecnulugia di serigrafia di a macchina di serigrafia sò di culore luminosu è ponu esse conservati per un bellu pezzu, è sò ancu adatti per a produzzione industriale di massa, perciò l'applicazione di a macchina di serigrafia in l'industria hà prospettive considerabili. Pudemu ancu vede prudutti serigrafiati in ogni locu di a nostra vita, cum'è u vetru di l'automobile, u vetru di l'elettrodomestici, i marchi di l'elettrodomestici, scatule di imballu, adesivi di tatuaggi, ecc. Finchè hè serigrafia piatta, pò esse fatta cù un schermu macchina di stampa, è l'industria di l'applicazione hè assai larga.

U vantaghju di a serigrafia hè chì ùn hè micca limitatu da a forma è a dimensione di l'articuli stampati. Intantu, fintantu chì hè una superficia piatta o una superficie sferica curva, pò esse stampata da una macchina serigrafia. Per esempiu, penne, tazze è inseme di tè cumunamente aduprati, circuiti nantu à l'apparecchi di casa, o alcuni apparecchi elettrichi, cume i buttoni di i telefunini mobuli, è ancu loghi annantu à i segni di i vestiti d'ogni ghjornu, è ancu mudelli nantu à i vestiti è i scarpi. Aduprate a macchina di serigrafia per stampà. Ughjetti più grandi, cum'è mudelli di testi o loghi in TV, frigoriferi è lavatrici, ponu esse stampati cù una serigrafia. È segni publicitarii cummerciali, adesivi, imballaggi, ecc. Ponu tutti esse stampati cù a tecnulugia di serigrafia. A tecnulugia di serigrafia di a macchina serigrafia hè largamente aduprata in l'industria.

 Cù u sviluppu continuu di a tecnulugia muderna di serigrafia, a tecnulugia di serigrafia industriale hà rializatu a stampa automatica senza pilotu, adattata à a stampa di massa in l'industria muderna, è hà veramente capitu l'effettu di a produzzione automatica senza pilotu, chì hà riduttu assai u costu di l'imprese. Migliurà l'efficienza di a produzzione è hà purtatu una crescita di prufitti più grande à l'impresa.


Tempu di posta: Jan-21-2021