Benvenuti à i nostri siti web!

Introduzione à e caratteristiche di a grande macchina di stampa di vetru

U prucessu simplice di u grande vetru serigrafia machine-a front-end macchina automatica vetru conveying → u grande quattru-colonna vetru serigrafia macchina serigrafia → l'estremità posteriore di a machina di vetru automaticu di trasportu → u tunnel di asciugatura di serigrafia di vetru dopu a coccia hè u pruduttu di stampa di vetru. Full Screen Printing pruduzzione à grande scala di vetru macchina di serigrafia hà quindici anni di storia, à presentà i seguenti stampatore vetru grande-scala funziunalità Full Screen stampatu.

Grandi stampe di macchina di stampa di vetru.

safcdsg

 macchina di stampa automatica di vetru

1. Modu di trasmissione di grande macchina di stampa di vetru:

Adopta un mutore di frenu di grande marca, chì hè trasmessu à l'arbulu di l'asta per mezu di una cintura tonda per guidà a lastra di vetru. L'arbulu di u bastone hè dotatu di un anellu di gomma resistente à l'usura è resistente à i solventi per guidà a foglia di vetru per esse trasportata. Hè assuciatu cù u convertitore di frequenza Taiwan Shilin. Fate a foglia di vetru stabile è sicura in u prucessu di trasportu, è a velocità di trasportu pò esse aghjustata secondu i bisogni.

2. U metudu d'elevazione di u capu di a grande macchina di stampa di vetru :

L'elevazione di a testa di a macchina hè realizata attraversu a trasmissione di a catena da un riduttore di frizione di frenu di grande marca, chì pò fà a testa di a macchina autobloccata in ogni pusizione. A pusizione di pulitore hè dotata di un dispositivu di prutezzione di sicurezza di cilindru è di un dispositivu di prutezzione di sicurezza di fibra ottica per assicurà a prestazione di sicurezza di a macchina. A barra di guida di elevazione adopta a marca tedesca (INA). Ci sò doppi interruttori di prutezzione in a pusizioni più alta è più bassa di l'elevazione per prevene danni à a macchina è a sicurità di l'operatore.

3. U metudu di pusizzioni di a grande macchina di stampa di vetru:

Ci hè 8 punti di posizionamentu per u pusizziunamentu, chì adopra l'accionamentu bidirezionale (azzione ascendente, unità horizontale) per u posizionamentu. A puleggia di posizionamentu adotta rails di guida impurtati è hè aghjustatu cù viti à sfera di precisione per assicurà un posizionamentu precisu. Hè ancu equipatu cù un volante di regulazione è un display di pusizione. È aghjustate u dispusitivu di serratura. A distanza di l'aghjustamentu pò esse aghjustata arbitrariamente trà a foglia di vetru grande è a foglia di vetru chjuca. Quandu u pusizziunamentu, a puleggia di posizionamentu s'alza fora di a tavula, è quandu si stampa, a puleggia di posizionamentu hè calata sottu à a tavula per assicurà a stampa di diversi spessori di vetru.

4. All-pass serigrafia stampa di grande schermu vetru stampa macchina di stampa è dispusitivu di riturnà inchiostro

U muvimentu di stampa è di rinviu di l'inchiostro adopta u mutore di decelerazione Taiwan Wanxin è a cinghia di distribuzione impurtata. Cooperazione cù guida lineare di precisione impurtata per tirà u fasciu di stampa per u sigillamentu d'oliu è stampa. A regulazione continua di a velocità di l'oliu di stampa è di sigillatura hè ottenuta cù l'inverter Taiwan Shilin. L'elevatore di u scraper è u cuteddu di ritornu di l'oliu hè guidatu da un cilindru d'aria è hè dotatu di un dispositivu di regulazione di a pressione d'aria. A pressione di u cilindru pò esse aghjustatu secondu diversi prudutti stampati. L'angle du racleur et du couteau de retour d'huile est réglable de 0 à 35º. U paràmetru di stampa hà duie funzioni: stampa unica è stampa doppia.

5. All-pass screen printing grande macchina di stampa schermu vetru miccanisimu fora-schermu

 Adopta un disignu di struttura sincrona off-grid. Cooperate cù l'azzione di squeegee per elevà u quadru di a piastra in modu sincronu, è hè dotatu di un dispositivu di resettore rapidu di cilindru, chì ùn pruduce micca onde di scossa è fatica elastica. Per diverse inchiostri cù diverse viscosità, schermi cù diverse tensioni ponu riduce l'ombra è i deformazioni quandu si scraping, è aderiscenu à i piatti per scuntrà diverse stampe d'alta precisione.

6. All-pass screen printing large glass screen printing machine aggiustamentu di spessore di stampa

U capu di a macchina hè dotata di un manicu di regulazione è un indicatore di pusizioni, è a distanza trà u screnu è a materia stampata pò esse aghjustata cambiendu u puntu di cuntattu à a pusizione di u switch fotoelettricu.

7. Screen clamping è aghjustà dispusitivu per all-pass serigrafia grande macchina di stampa di schermu vetru

A piastra di u screnu hè imbuttata da u latu operatore. A piastra di schermu hè serrata da una serratura pneumatica di u latu curtu. À u listessu tempu, hè cumplementatu cù un dispositivu di serratura manuale per assicurà chì a piastra di u screnu ùn si move micca quandu ùn ci hè micca una fonte d'aria dopu à u travagliu. U dispusitivu di aghjustamentu hè dotatu di quattru aghjustamenti di scala XYZW. U manicu pò esse aghjustatu in a direzzione frontale, posteriore, sinistra è diritta quandu aghjustà u screnu, è a distanza di regulazione hè ± 15 mm.

All-pass screen printing machine à stampa di schermu di vetru grande pò cuncepisce schemi di linea di produzzione di dimensioni diverse secondu a dimensione di l'impresa di u cliente, chì hè assai user-friendly. Di sicuru, a dimensione di l'area di stampa di serigrafia hè ancu persunalizata secondu u vetru di vittura furnitu da u cliente, u vetru di l'autobus tradiziunale, u vetru di a finestra, u vetru architetturale, etc. Inoltre, u prucessu di vetru multicolore pò esse designatu secondu i bisogni reali di i clienti. Attualmente, a cumpagnia pò applicà ottu culori diffirenti per persunalizà a linea di produzzione in l'industria di vetru.


Tempu di Postu: Nov-08-2021