Benvenuti à i nostri siti web!

Cumpetenze di mantenimentu di a fonte di luce UV è l'accessori in a stampa UV di l'equipaggiu di supportu di a macchina di serigrafia

L'editore di u macchina di serigrafia U fabricatore vi spiegherà e cumpetenze di mantenimentu di a fonte di luce UV è l'accessori in a stampa UV di l'equipaggiu di supportu di a macchina di serigrafia.

Apparecchiatura di stampa per serigrafia Macchina di cura UV, l'usu di inchiostro UV o vernice UV pò causà a manta di rulli di tinta di stampa o a piastra di dita di l'arburu per gonfià. Un gonfiore severu pruvucarà sbucciatura o scheggiatura di a superficia. Hè assai impurtante d'utilizà gomma designata è dita d'arburu.  

Parechji fornituri di tinta UV ricumanderanu una varietà di usu, cum'è a nitrificazione di manta o i materiali di trattamentu di nitrificazione pò esse cumminati cù tinta UV è vernice oleosa; mentre chì i materiali di gomma naturale è di polietilene si gonfianu, ùn sò micca adattati per a tinta UV E vernice; U materiale di gomma EPDM hè particularmente adattatu per a tinta UV è u vernice, ma micca adattatu per a tinta generale. U rullu di tinta di a macchina di stampa di serigrafia hè ancu basatu annantu à stu principiu. Ùn hè spessu pussibule di cambià à tinta UV è tinta oliu generale. Se deve esse cambiatu, deve esse pulita per sguassà tutti i sustanzi chimichi residuali.

 steel automatic screen printing machine

macchina di serigrafia automatica in acciaio

In generale, u tipu di stampa di stampa deve esse cunsideratu quandu installà lampade UV. L'inchiostri UV è i vernici BASF utilizanu lampade à mercuriu di pressione o lampadine H à microonde adattate per l'usu industriale. Se u primu hè un culore unicu, duie lampadine di mercuriu di pressione media 120w / cm deve esse usate. In generale, a difficultà d'asciugà l'inchiostru UV di quattru culori hè magenta, giallu-cyan è neru in ordine. Dunque, l'ordine di stampa di culore UV deve esse neru, cian, giallu è magenta.

 Hè assai difficiule di mischjà parechji culori. Per esempiu, u verde hè cumpostu di giallu è cian. Inoltre, hè difficiule di mischjà i culori opachi perchè riflette tutta a luce UV. U stessu prublema esiste in i stessi culori metallichi, d'oru è d'argentu.

Lampa di mercuriu UV hà una certa durata di vita, u tubu di lampada troppu vechju ùn pò micca asciucà a tinta UV o vernice. A maiò parte di l'istruzzioni di lampa UV indicanu chì a lampada UV deve esse rimpiazzata dopu à circa 1000 ore d'usu. In a pruduzzione attuale, se senti chì a materia stampata ùn pò micca esse secca à a velocità di stampa normale, devi cunsiderà rimpiazzà a lampada UV.

Se u riflettore ùn hè micca stallatu, circa 80% di a luce UV ùn serà micca capaci di agisce nantu à a materia stampata per via di a diffusione, cusì a lampa UV deve esse stallata cù un paralume per riflette è fucalizza nantu à a direzzione di a materia stampata. . Colleghi, u riflettore deve esse puliti è mantinutu in ogni mumentu. Se qualchì polvera di carta o polvera da spraying powder aderisce à u riflettore, affettarà l'effettu di riflessione di a lampada UV; Se a lampada UV ùn hè micca usata per un bellu pezzu, u cupertu di u lampu UV deve esse ancu chjusu per impedisce a polvera di entre.

U sopra hè a cumpetenze di mantenimentu di a fonte di luce UV è l'accessori in a stampa UV cumminata cù a macchina di serigrafia.


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2021