Benvenuti à i nostri siti web!

Chì prublemi esisteranu dopu a stampa di l'imballu elettronicu nantu à una macchina di serigrafia completamente automatica

Oghje, i pruduttori di macchine di stampa di serigrafia venenu à parlà di i prublemi chì esisteranu dopu à stampa di stampa automatica di l'imballaggi elettronici.

printing machine

macchina di serigrafia automatica di vetru

Tecnulugia in daretu:

U prucessu di ubligatoriu di l'imballu dopu a stampa hè sempre relativamente retrocede, è l'usu più cumuni hè u ligame flat di filu di ferru, chì hè principalmente travagliu manuale. Inoltre, ci sò dui metudi di glazing, unu hè glazing è calandratura, è l'altru hè UV glazing. Attualmente, a tecnulugia di glazing hè cambiata gradualmente da a pittura di glazing liquidu à a tecnulugia di secca di u solidu, ma utilizendu a tecnulugia di secca di u solidu, a superficia di trasfurmazioni ùn pò micca esse secca mentre l'internu hè seccu. Se u prucessu hè cuntinuatu, pò influenzà u culore di a capa di tinta è altri prublemi.

Difetti di l'equipaggiu:

In u prucessu di post-produzzione dopu a stampa di l'imballu elettronicu, a temperatura hè cuntrullata da a rilegatura manuale. Pochi rilegatori anu funzioni di regulazione automatica, chì ponu causà un poveru seccu è deformazione quandu a temperatura hè bassa. Se a tampiratura hè relativamente alta, ponu accade prublemi cum'è un sharp shrinkage local o annullamentu di a superficia di a film.

Materiali obsoleti:

L'adesivi utilizati in u prucessu di ubligatoriu manuale sò tutti i tipi di idratazione, è a cuncentrazione pò esse fora di standard. Si pò causari inestabilità di a forza di ligame, differente shrinkage dopu à l'asciugatura, o ruggine di i unghie di filu.

In più di i prublemi sopra citati chì ponu accade dopu chì l'imballu elettronicu hè stampatu, altri prublemi ponu accade ancu per a maestria di u persunale tecnicu di l'equipaggiu meccanicu, a mancanza di cunniscenze necessarie currispundenti, u mantenimentu di l'equipaggiu meccanicu è e cumpetenze di adattazione. L'imballaggio di a nostra cumpagnia è a macchina di stampa di serigrafia ùn anu micca difetti di l'equipaggiu, è a nostra cumpagnia pò fà una furmazione basica nantu à l'usu di l'equipaggiu è i prucessi cunnessi per u persunale tecnicu di u cliente. E caratteristiche di a macchina di stampa di l'imballaggio elettronicu di a nostra sucietà sò: un bonu effettu di stampa, una velocità di stampa veloce, un rendimentu stabile è una bassa rata di fallimentu.

Quessi sò i pruduttori di macchine di stampa di serigrafia per a macchina di stampa di serigrafia automatica completa ponu fà risposte simplici à ciò chì sò i prublemi dopu a stampa di l'imballaggio di l'elettronica stampata.


Tempu di Postu: 22-Nov-2021